Hlášení škod

Spolupracujeme s nejlepšími

Máme dokonalý přehled o trhu. Neznáme totiž jednu nebo dvě pojišťovny. Známe všechny. A jejich produkty. A to je pro vás výhoda. Dokonce obrovská, pokud jste obchodník.

víc informací

Průvodce hlášením škod s Insiacare

  • Okamžité hlášení škod pomocí telefonní linky nebo webové služby, pokud znáte svého pojistitele.
  • Pokud pojistitele neznáte, navedeme vás dle vašeho prodejce a data nákupu zařízení.
Otevřít průvodce

Máte sjednáno pojištění u některého z našich prodejních partnerů a potřebujete nahlásit pojistnou událost? Žádný problém, jsme tady pro vás. Nabízíme vám komfortní způsoby nahlášení pojistné události tzn. škody.

Pro pojišťovnu Generali (pouze SR)

  • Přejděte na speciální stránku věnovanou spolupráci pojišťovny GENERALI a OKAY. Najdete na ní vždy aktuální informace o tom, jak postupovat v případě vzniku pojistné události a jak nakládat s poškozeným zařízením.
    Tento postup je platný pro některá pojištění sjednaná na e-shopu okay.sk nebo v prodejnách OKAY Slovensko. Pro zjištění svého pojistitele se podívejte na certifikát, který vám dorazil v okamžiku sjednání na e-mail. Certifikát a podmínky si můžete nechat opakovaně zaslat na této stránce. 

Pro pojišťovnu AXA (ČR i SR)

  1. Volejte naše kontaktní centrum na čísle +420 226 289 912 a operátoři INSIA s vámi projdou celý proces nahlášení škody.
  2. Jděte na web Hlasimskodu.eu a nahlašte svou pojistnou událost pohodlně z vašeho počítače nebo tabletu.

Pro pojišťovnu UNIQA (ČR i SR)

  1. Volejte naše kontaktní centrum na čísle +420 226 289 912 a operátoři INSIA s vámi projdou celý proces nahlášení škody.
  2. Jděte na web Hlasimskodu.eu a nahlašte svou pojistnou událost pohodlně z vašeho počítače nebo tabletu.

Pro pojišťovnu HDI (ČR i SR)

  1. Volejte naše kontaktní centrum na čísle +420 226 289 912 a operátoři INSIA s vámi projdou celý proces nahlášení škody.
  2. Jděte na web Hlasimskodu.eu a nahlašte svou pojistnou událost pohodlně z vašeho počítače nebo tabletu.

Pro Evropskou pojišťovnu (ČR i SR)

  1. Volejte naše kontaktní centrum na čísle +420 226 289 912 a operátoři INSIA s vámi projdou celý proces nahlášení škody.
  2. Jděte na web Hlasimskodu.eu a nahlašte svou pojistnou událost pohodlně z vašeho počítače nebo tabletu.

Pro pojišťovnu Europ Assistance (ČR i SR)

  1. Volejte naše kontaktní centrum na čísle +420 226 289 912 a operátoři INSIA s vámi projdou celý proces nahlášení škody.
  2. Jděte na web Hlasimskodu.eu a nahlašte svou pojistnou událost pohodlně z vašeho počítače nebo tabletu.

Tento průvodce vám pomůže rychle zjistit správný postup hlášení škody dle prodejce vašeho zařízení. Vyberte prodejce, u kterého jste pojištění zařízení kupovali a datum nákupu. Klikněte na Vyhledat postup a následujte pokyny.

Máte sjednáno pojištění u některého z našich prodejních partnerů a potřebujete nahlásit pojistnou událost? Žádný problém, jsme tady pro vás. Nabízíme vám komfortní způsoby nahlášení pojistné události tzn. škody.

Pro pojišťovnu Generali (pouze SR)

  • Přejděte na speciální stránku věnovanou spolupráci pojišťovny GENERALI a OKAY. Najdete na ní vždy aktuální informace o tom, jak postupovat v případě vzniku pojistné události a jak nakládat s poškozeným zařízením.
    Tento postup je platný pro některá pojištění sjednaná na e-shopu okay.sk nebo v prodejnách OKAY Slovensko. Pro zjištění svého pojistitele se podívejte na certifikát, který vám dorazil v okamžiku sjednání na e-mail. Certifikát a podmínky si můžete nechat opakovaně zaslat na této stránce. 

Pro pojišťovnu AXA (ČR i SR)

  1. Volejte naše kontaktní centrum na čísle +420 226 289 912 a operátoři INSIA s vámi projdou celý proces nahlášení škody.
  2. Jděte na web Hlasimskodu.eu a nahlašte svou pojistnou událost pohodlně z vašeho počítače nebo tabletu.

Pro pojišťovnu UNIQA (ČR i SR)

  1. Volejte naše kontaktní centrum na čísle +420 226 289 912 a operátoři INSIA s vámi projdou celý proces nahlášení škody.
  2. Jděte na web Hlasimskodu.eu a nahlašte svou pojistnou událost pohodlně z vašeho počítače nebo tabletu.

Pro pojišťovnu HDI (ČR i SR)

  1. Volejte naše kontaktní centrum na čísle +420 226 289 912 a operátoři INSIA s vámi projdou celý proces nahlášení škody.
  2. Jděte na web Hlasimskodu.eu a nahlašte svou pojistnou událost pohodlně z vašeho počítače nebo tabletu.

Pro Evropskou pojišťovnu (ČR i SR)

  1. Volejte naše kontaktní centrum na čísle +420 226 289 912 a operátoři INSIA s vámi projdou celý proces nahlášení škody.
  2. Jděte na web Hlasimskodu.eu a nahlašte svou pojistnou událost pohodlně z vašeho počítače nebo tabletu.

Pro pojišťovnu Europ Assistance (ČR i SR)

  1. Volejte naše kontaktní centrum na čísle +420 226 289 912 a operátoři INSIA s vámi projdou celý proces nahlášení škody.
  2. Jděte na web Hlasimskodu.eu a nahlašte svou pojistnou událost pohodlně z vašeho počítače nebo tabletu.
Nahlásit telefonicky
+420 226 289 912
Nahlásit online
Nahlásit škodu ONLINE

Pojistný certifikát i pojistné podmínky automaticky odesíláme v okamžiku sjednání pojištění na uvedený email. Pokud se vám někam zatoulaly, použijte formulář níže a nechejte si certifikát i podmínky znovu zaslat na váš e-mail. 


Zpracovávame váš požadavek