Jak na storno smlouvy pro poškození a záruku

Spolupracujeme s nejlepšími

Máme dokonalý přehled o trhu. Neznáme totiž jednu nebo dvě pojišťovny. Známe všechny. A jejich produkty. A to je pro vás výhoda. Dokonce obrovská, pokud jste obchodník.

víc informací

Jak na storno smlouvy pro poškození a záruku

29/11/2019 Libor Zezulka

Pojištění Náhodného poškození a krádeže či pojištění Prodloužené záruky jsou specifický druh majetkových pojištění, které pro vás Insiacare.cz zajišťuje společně s vybranými českými a slovenskými pojišťovnami a obchodními partnery. Jde zejména a velké síťové prodejce elektroniky a eshopy s elektronikou. Při výběru pojišťovacího partnera (pojišťovny) klademe vždy důraz na jeho kvalitu, rychlost, historii (tradici) a pro-zákaznický přístup.

Pojišťovací produkty navíc vždy podrobíme důkladné analýze a snažíme se dohodnout s pojišťovnou maximální zpřehlednění pojistných podmínek vč. optimalizace výluk a celkového krytí. Pokud tedy u svého prodejce elektroniky narazíte na logo Insiacare, můžete se spolehnout na to, že jde minimálně o jeden z nejlepších produktů na trhu z pohledu krytí a následné rychlosti likvidace.

Jak stornovat?

Potřebujete-li z nějakého důvodu stornovat svou pojistnou smlouvu, obraťte se primárně na svého prodejce elektroniky, u kterého jste výrobek společně s pojištěním zakoupili. Důvod? Prodejce vám v rámci doplňkového prodeje prodal pojištění a vybral od vás pojistné. Toto pojistné vám tedy v případě stornování smlouvy musí vrátit.

Termín odstoupení od smlouvy, tedy možnost storna, se odvíjí od pojistných podmínek právě vašeho pojistného produktu, většinou však činí 14 dní od data uzavření pojistné smlouvy.

Formuláře ke stažení

AXAformulář pro storno smlouvy a žádost o vratku pojistného. Pro přesný postup kontaktujte svého prodejce (např. OKAY CZ).

Diskuze (0)